Regulamin
Regulamin
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego Skarby, działającego pod adresem www.bizuteriaskarby.pl ("Sklep"). Określa on zasady dokonywania zakupów, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
2. Sklep Skarby prowadzony jest przez Stone & May Sp. z o.o. z siedzibą przy Konopnica 277c, 21-030, Motycz. NIP: 7133114456
3. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu przed dokonaniem zakupu, a także przestrzegania jego postanowień. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
§ 2. Definicje
Klient - osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i która ukończyła 18 lat. Także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną.
Koszyk - element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta towary.
Regulamin - niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu.
Sklep - serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domena www.stoneandmay.pl za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Towar - artykuł, będący przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem a Klientem.
§ 3. Przyjmowanie zamówień.
- Warunkiem korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku.
§ 4. Zawarcie umowy sprzedaży. Ceny towarów i płatności.
- W momencie złożenia zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Potwierdzenie zostanie wysłane do Klienta drogą poczty elektronicznej.
- Wysokość cen podanych w Sklepie jest wiążąca i nie podlega negocjacji.
- Wszystkie płatności obsługiwane są przez Przelewy24. Umożliwiamy płatność kartą płatniczą, BLIK, Apple Pay, Google Pay.
- Sprzedawca dostarczy Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT (jeśli Klient zażądał jej wystawienia i podał stosowne dane) potwierdzający zawarcie umowy sprzedaży.
§ 5. Rabaty i zniżki.
- Kody promocyjne mogą zostać wprowadzone tylko na etapie składania zamówienia. Nie ma możliwości wprowadzenia kodu po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
- Promocje i kody promocyjne nie łączą się.
§ 6. Realizacja zamówień.
- Zamówienia realizowane są w dni robocze.
- Czas realizacji zamówień w Sklepie wynosi nie więcej niż 14 dni roboczych. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 1-7 dni roboczych.
- Złocenie biżuterii wykonywane jest na zamówienie klienta. W momencie złożenia przez Klienta zamówienia na pozłacany przedmiot, przedmiot ten zostaje skierowany do procesu galwanizacji. W wypadku produktów pozłacanych do standardowego czasu realizacji zamówienia (1-7 dni) należy dodać 1-5 dni roboczych na produkcję.
- Sygnety i pierścionki produkowane są na zamówienie klienta. Czas realizacji może wynosić do 30 dni roboczych.
- Produkty projektowane na życzenie Klienta zostają skierowane do produkcji po akceptacji projektu przez Klienta.
§ 7. Dostawa.
- Czas dostawy zamówienia zależy od wybranej formy dostawy (zewnętrzna firma kurierska realizująca dostawy). Na terenie Polski jest to zazwyczaj 1-3 dni roboczych, nie więcej niż 14 dni.
- Doręczenie przesyłki zawierającej zamówiony Towar zostanie zrealizowane w dzień roboczy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie od chwili odebrania przesyłki przez kuriera. Czas dostawy przedstawiony w Sklepie jest szacowany przez firmę kurierską.
- Sklep oferuje darmową dostawę na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 500zł (PLN).
- Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i opakowania w obecności kuriera. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, Klient ma obowiązek sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki podpisany przez kuriera. W wypadku braku protokołu szkody, Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu Towaru.
- Jeśli Klient nie odbierze przesyłki od kuriera, przesyłka zostanie zwrócona do Sklepu. Będzie ona oczekiwać w naszym magazynie na odbiór przez Klienta. Sklep rezerwuje sobie prawo obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami związanymi ze zwrotem paczki.
§ 8. Odstąpienie od umowy.
- Klient może zwrócić zakupiony w Sklepie Towar bez podania przyczyny składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży uznaje się ją za niezawartą.
- Zwrot towaru odbywa się za wcześniejszym ustaleniem zwrotu ze Sklepem. Klient musi dokonać zwrotu według instrukcji Sklepu.
- Odesłanie produktu do Sklepu bez wcześniejszego odstąpienia od umowy nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić Towar do Sklepu pod adres: Stone & May, Konopnica 277c, 21-030, Motycz. Zwrot dokonywany jest zawsze na koszt Klienta.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w sytuacji gdy towar został wykonany za zamówienie, według specyfikacji Klienta bądź według jego indywidualnego projektu.
- Wszystkie pierścionki oraz sygnety dostępne w Sklepie są produktami nieprefabrykowanymi, wykonywanymi na zamówienie Klienta oraz według jego specyfikacji - rozmiar oraz wykończenie. Produkty te nie podlegają prawu odstąpienia od umowy oraz zwrotu. Ze względu na naturę tych produktów, Sklep umożliwia jednak ich wymianę (modyfikację) na inny rozmiar, w zakresie 2 rozmiarów od oryginalnego zamówienia.
- Wszystkie produkty pozłacane są wykonywane na zamówienie klienta, a złocenie traktowane jest jako dodatkowa usługa. Zwrot tych produktów jest możliwy, jednak Klient zobowiązany będzie pokryć koszy doprowadzenia produktu do stanu pierwotnego - usunięcie złocenia oraz koszy oryginalnej usługi złocenia.
- Ze względów higienicznych Sklep nie przyjmuje zwrotów na Kolczyki.
- Klient ponosi odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną. W wypadku gdy przesyłka zostanie zagubiona przez firmę kurierską, zwrot Towaru staje się niemożliwy.
- Sklep nie prowadzi polityki Darmowych Zwrotów. Koszt przesyłki zwrotnej w wypadku towaru zwracanego leży po stronie Klienta.
- Towar zwracany przez Klienta musi być w tym samym stanie, który otrzymał Klient. Opakowanie stanowi część produktu. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu aby nie uległ zniszczeniu. Jeśli Towar nosi znaki użytkowania lub został uszkodzony, sklep ma ustawowe prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o odszkodowanie wynikające z pomniejszenia wartości przedmiotu. Kwota odszkodowania zależna jest od kosztu doprowadzenia przedmiotu do oryginalnego stanu. W wypadku zniszczenia przedmiotu do stanu nienaprawialnego, koszt ten równy jest wykonaniu nowego przedmiotu.
- Sprzedawca zwróci Klientowi należność za zwrócony Towar w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania Towaru przez Sklep.
§ 9. Reklamacja.
- Klientowi przysługują prawa wynikające z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać wysłane na adres e-mail: info@skarby.co
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania przez Sprzedawcę.
§ 10. Informacje dotyczące Towarów.
- Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są robione ręcznie na zamówienie.
- Biżuteria srebrna i pozłacana ulega naturalnemu procesowi oksydacji i śniedzienia. Jest to zjawisko naturalne. Często czyszczenie i właściwe przechowywanie biżuterii pomogą zatrzymać ten proces.
- Wszystkie stosowane przez Sklep kamienie są naturalne. Korale z kamieni pół-szlachetnych mogą nieznacznie różnić się rozmiarem (+/-0.5mm), kolorem i wzorem. Małe niedoskonałości (np. porowatość) występują naturalnie na powierzchni kamieni i nie są wadą.
- Rozmiar pierścionków i sygnetów (średnica wewnętrzna) może różnić się o +/- 0.5mm. Jest to różnica praktycznie nie wpływająca na dopasowanie pierścionka do palca.
- Produkty pozłacane poddawane są procesowi galwanizacji, w którym zostają pokryte grubą warstwą (2-3 mikrony) 18K żółtego złota.
- Ścieranie się warstwy galwanicznej jest normalnym procesem, szczególnie w wypadku produktów narażonych na częsty kontakt ze skórą i szorstkimi powierzchniami (np. sygnety).
§ 11. Gwarancja.
- Wszystkie Towary oferowane w naszym Sklepie objęte są dożywotnią gwarancją.
- Gwarancja obejmuje: naprawy biżuterii, o ile jest ona możliwa; wymiana elastycznej żyłki w bransoletkach; polerowanie i odnawianie srebrnej biżuterii (z wyjątkiem biżuterii pozłacanej i rodowanej);
- Gwarancja nie obejmuje: powłok galwanicznych; Towarów zniszczonych zbyt poważnie, aby możliwa była naprawa;
§ 12. Wymiana.
- Wymiana produktu możliwa jest w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu w którym Klient otrzymał przesyłkę z Towarem.
- Koszty przesyłki związanej z wymianą Towaru spoczywają na Kliencie.
- Produkt wymieniany musi być w stanie idealnym, bez śladów użytkowania.
- Pierścionki oraz sygnety w rozmiarach niestandardowych (innych niż w ofercie Sklepu), wskazanych przez Klienta, nie podlegają wymianie.
§ 13. Prywatność.
- Nasza Polityka Prywatności opisana jest na stronie Polityka Prywatności. Korzystając ze Sklepu, Klient wyraża zgodę na zawarte tam zapisy.
§ 14. Własność intelektualna.
- Zawartość strony internetowej Sklepu www.skarby.co (fotografie, projekty graficzne, projekty prezentowanej w Sklepie biżuterii) jest w pełni autorska i chroniona prawami autorskimi.